El final
3:19 | Author: Alba
Aquesta és l’última entrada que escric en aquest blog. Encara no he decidit, si en un futur proper continuaré pujant entrades sobre els llibres que llegiré, però de ben segur és, que seguiré llegint.
Sempre m’ha agradat llegir però amb la lectura de tots aquests llibre m’he adonat que encara m’agrada llegir més del que em pensava.

Tots i cada un dels llibres et donen coses que un altre no et dona. Amb la lectura vius aventures, sents emocions, tens sentiments ... en definitiva que llegir ens regala una infinitat de coses boníssimes.

Ara que arriba el bon temps, l’estiu.... com a noia de costa que sóc, tarragonina, ús aconsello que us assenteu a la sorra de la platja, quan el sol es pon, hi agafeu un llibre i us poseu a llegir les línies d’aquest...
Crec que és una de les millors maneres de desconnectar dels problemes i relaxar-se, si més no a mi em funciona.







Todo aquel que lee, deja en un cajón de sus recuerdos una anécdota más para su existir.



La lectura nos abre las puertas del mundo que te atrevas a imaginar.



Toda nuestra vida es un gran relato en un libro en el que somos los autores.






Espero que sigueu feliços a la vida.

gràcies, Alba.
|
This entry was posted on 3:19 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarios: